Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej

PATRIOTYCZNIE NA KLIMCZOK

W niedzielę 11 listopada grupa uczniów z naszej szkoły wraz z osobami towarzyszącymi wybrała się aby Święto Niepodległości uczcić w naszych górach. Sprzyjała nam tego dnia pogoda , było słonecznie i nie tak zimno. Wychodziliśmy od strony Dębowca na Szyndzielnię gdzie na Rogaczu spotkaliśmy się  z innymi grupami. Organizatorem całego przedsięwzięcia był Odział PTTK „Podbeskidzie” w Bielsku- Białej. Następnie powędrowaliśmy na szczyt Klimczoka i tam punktualnie o godzinie 12.00 odśpiewaliśmy nasz Hymn Narodowy. Po uroczystym odśpiewaniu „Mazurka Dąbrowskiego” otrzymaliśmy pamiątkowe plakietki i udaliśmy się wraz z organizatorami do pobliskiego schroniska na stokach Magury. Tam chętni mogli skorzystać ze wspólnego ogniska i upiec sobie kiełbasę. Po zakończeniu posiłku udaliśmy się w drogę powrotną tym razem kierując się na przełęcz „Kołowrót” a następnie zeszliśmy na przystanek MZK w Olszówce Górnej. W tym momencie nasza wycieczka dobiegła końca i uczestnicy indywidualnie udali się do swoich domów.
Bardzo serdecznie dziękujemy organizatorom imprezy „Patriotycznie na szlaku z PTTK” oraz naszym uczniom i gościom.